Sva moja putovanja

Šta da Vam kažem, moji dragi prijatelji, koji sa ljubavlju čitate moj blog i sa radošću iščekujete moje nove dogodovštinje i priče sa putovanja. Moja putovanja, su moje uspomene koje sa Vama vrlorado dijelim.


 Toliko lijepih država, gradova, mora, planina rijeka  ima da naprosto bi svakome preporučila da krene na put. Da bi ste se dobro zabavili i proveli ne treba Vam puno novca, samo je potrebna Vaša volja, želja, lijepo raspoloženje i avanturistički duh.


 Volim da sve probam pa i  raftinga na rijekama. Vjerujete mi svaka rijeka ima svoju priču. I nikada ne znate sa koliko adrenalina će završiti putovanje. Ako do sada niste bili na raftingu toplo od srca Vam preporučujem, jer ako nešto ne probate nećete znati ni šta volite! Uživajte u putovanjima, radite neke nove stvari. 


Nemojte da odmor provedete samo sunčajući se i ležeći na plaži. Probajte neke nove stvari, skijajte na vodi neka Vam odmor bude zabavan i ne zaboravan.


Sa ljubavlju Sabina Emkić

Primjedbe

POPULARNI POSTOVI

Shopping u Milanu

Talijanski sir Mascarpone i Ricotta

Shopping u Rimu