Putovanje

Šta znači putovati? Nekome putovanje prestavlja stres zbog pakovanja ili lošeg vremena. Neki moji prijatelji putuju samo za vrijeme ljeta i to im je sav ukus putovanja. Ja sam nešto drugo, meni putovanje prestavlja sadisfakciju i uživanje apsulutno u svakoj sitnici. 


Nije bitno da li putujem vozom, avijonom, autobusom, autom, brodom ja volim da negdje idem i da se opet vraćam na ista mjesta. Drago mi je da me ljudi prepoznaju i kažu mi a Vi ste bili prošle godine u našem gradu!


 Kada se umorim od svakodnevnice i svakodnevnih problema, obaveza i čim vidim da me je uhvatila monotonija. Ja počinjem da pakujem kofer i krećem na put. Jer putovanja nas čine boljim ljudima, i kada se odmorim ponovo sam spremna za nove radne pobjede.


 Samo putujte i uživajte u sitnicama, jer sitnice nas čine srećnijima!


Sa ljubavlju Sabina Emkić

Primjedbe

POPULARNI POSTOVI

Shopping u Milanu

Talijanski sir Mascarpone i Ricotta

Shopping u Rimu