Pođite samnom na nezaboravna putovanja

Moja velika ljubav i strast su putovanja! Volim da putujem i da upoznajem razne ljude, njihove kulture, način života, njihovu istoriju, mitove, legende, hranu, nepoznata mjesta, atraktivne i zanimljive lokacije tog grada u kojem se nalazim.


 Volim da razgovaram sa mještanima i da od njih saznam baš sve o gradu u kojem se trenutno nalazim.


 Jer ti obični ljudi mi mogu sa više energije dočarati svoj grad, nego turistički vodić. Bila sam svugdje i nosim samo lijepa sjećanja i uspomene na moja putovanja. 


I baš sa tom namjerom sam odlučila da pišem blog da i Vas inspirišem da putujete i da me pratite na sledećim putovanjima. Sa velikom ljubavlju ću Vam dočarati svaku državu i grad u kojem sam bila. Njihovu tradiciju, hranu, modu i kulturu.


Sa ljubavlju Sabina Emkić

Primjedbe

POPULARNI POSTOVI

Shopping u Milanu

Talijanski sir Mascarpone i Ricotta

Shopping u Rimu