Koje godišnje doba je najbolje za putovanja

Mnogi moji prijatelji me pitaju za savijet, koje je godišnje doba najbolje za putovanje? Ja ne znam, šta da im kažem na to! Jer ja sam velika zaljubljenica u prirodu, putovanja i ja nečekam samo ljeto da bi putovala! Ja tokom cijele godine putujem! Nije važno da li je ljeto, zima, proljeće, jesen, da li kiša pada ili snijeg.


 Meni je bitan samo onaj početni adrenalin kada samo pomislim da bi mogla da negdje otputujem. I samo ta ideja mi je vodić. Odmah krenem u razmatranje i planiranje gdje bi mogla da odem. Nije važno da na odmoru budete mjesec dana ili deset dana. Ja više volim da češće putujem a da se vremenski manje zadržavam.


 Moj avanturistički duh ne može da miruje, mene ne drži mjesto ja sam stalno u pokretu. Volim da odputujem tokom ljetnih praznika na more, pa posle na planinu. Tokom jeseni često obilazim velike metropole i uživam u kupovini. Zimi sa vezana za skijanje i zimske sportove.


 A u proljeće se potpuno stopim sa prirodom i uživam sa prijateljima u roštiljanju, tenisu, vožnji bicikla... Svako godišnje doba je lijepo i zanosno samo ako ga Vi znate cijeniti i uživati u njemu!


Sa ljubavlju Sabina Emkić

Primjedbe

POPULARNI POSTOVI

Shopping u Milanu

Talijanski sir Mascarpone i Ricotta

Shopping u Rimu